خدمات عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی در مسیر رشد و خوب دیده شدن هر کسب و کاری جز آخرین اما مهم ترین مراحل است. خودتان را جای مخاطب­تان بگذارید!
از کدام فروشگاه اینترنتی، صفحه آنلاین شاپ و پیج فروشگاهی خرید می کنید؟ آن که تصاویر جذاب، با کیفیت، گویای ویژگی های محصول و خوش رنگ و لعاب را در هماهنگی کامل به نمایش گذاشته و یا آنکه تصاویری کدر، شلخته، با پس زمینه های نامتناسب و در ابعادی که محصول به خوبی مشخص نیست را با شما به اشتراک گذاشته است؟

خودمان هم طبعا برای خرید مورد اول را انتخاب می کنیم، چرا که فروشگاه دوم حق تصمیم گیری آگاهانه را با قرار دادن عکس های بی کیفیت از مخاطب سلب می کند.
اما وقتی نوبت به فروش محصولات خودمان می رسد، حس می کنیم همه باید با چشم بصیرت از پس همین تصاویر کم کیفیت و غیرحرفه ای که با گوشی موبایل­مان انداختیم به کیمیای محصول ما پی ببرند و سبد خریدشان را آناً فاناً پر کنند!!! بیایید کمی واقع بین باشیم. اگر نیاز به دیده شدن دارید، پس حرفه ای دیده شوید.

عکاسی تبلیغاتی دقیقا چه می کند؟

عکاسی تبلیغاتی دقیقا بر روی چشم و احساس مخاطب و مشتری شما تاثیر میگذارد. با نمایش حرفه ای ویژگی های محصول شما، پررنگ کردن نقاط مثبتش، بهره گیری از جادوی نور و انعکاس و رنگ ها، قصه ای را بدون بیان حتی یک کلمه به ذهن و قلب مخاطب شما می رساند و او را به شکلی نامحسوس اما قدرتمند ترغیب به خرید از شما می کند.
عکاسی تبلیغاتی خیلی ظریف تر و هنری تر و البته سیاست مدارانه تر از عکاسی صنعتی عمل می کند چون سعی دارد به جای نمایش صرفِ یک محصول، بر روی احساس مخاطب اثر بگذارد. واقعیت این است که بر اساس مطالعات نوینِ روانشناسیِ فروش، درواقع این کودک درون ماست که تصمیم به خرید می گیرد و نه منطق فرد بزرگسالی که در آیینه می بینیم. کار عکاسی تبلیغاتی دقیقا لمس تمایلات کودک درون مخاطب است به نحوی که تشویقش کنیم به تصور داشتنِ محصول خودمان!

عکاسی تبلیغاتی همان عکاسی صنعتی است؟

خیر. همانطور که گفتیم عکاسی صنعتی به طور مستقیم بر نمایش محصول تمرکز دارد. مخاطب عکاسی صنعتی هم بیشتر صاحبان فروشگاه ها و خریداران واسطه هستند. اما عکاسی تبلیغاتی بر نمایش هنرمندانه محصول با هدف تاثیر گذاری بر خود مشتریان انجام می شود. در واقع مخاطب و نوع به نمایش گذاشتن محصولات در تصویر است که فرق عکاسی صنعتی و تبلیغاتی است.

قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هر یک بسته به نوع محصول و شرایط و تجهیزاتی که عکاسی از آن می طلبد متفاوت است. همچنین استودیو عکاسی تبلیغاتی که به آن سفارش عکاسی تبلیغاتی می دهید تعیین کننده قیمت است.

من هم می توانم برای کار خودم از عکاسی تبلیغاتی استفاده کنم؟

نه شما بلکه همه بیزینس هایی که محصول و یا حتی خدماتی را ارائه می دهند می توانند از معجزه عکاسی تبلیغاتی استفاده کنند. ویژگی بارز و متمایز عکاسی تبلیغاتی نسبت به عکاسی صنعتی داستان دار بودن آن است و به همین دلیل است که شما حتی برای کسب و کارهای متمرکز بر خدمات(به جای کالا) هم می توانید از این نوع عکاسی بهره ببرید.

آتلیه عکاسی تبلیغاتی اکستون با حرفه ای ترین تیم و تجهیزات، طراحان و سناریست ها، یکی از بهترین انتخاب ها در میان انواع استودیوی تبلیغاتی در تهران است. فرقی ندارد شما در تهران باشید یا شهرستان ها، بخواهید در محل خودتان  (البته در تهران) عکاسی کنید و یا در آتلیه عکاسی تبلیغاتی تان را انجام دهید؛ اکستونی ها یک تیم قوی، پویا، و خلاق در اختیارتان می گذارند. شما حتی می توانید محصول خودتان را به شرکت عکاسی تبلیغاتی ما ارسال کنید، عکس ها گرفته شوند و سپس محصول برایتان فرستاده شود. این آپشن برای کسب و کارهایی که پایتخت نشین نیستند اما دغدغۀ یک عکاسی تبلیغاتی حرفه ای و جذاب را دارند بسیار پرطرفدار است.

خلاصه ما هستیم! هر جا که شما باشید و هر آنطور که شما بتوانید.

انواع عکاسی تبلیغاتی اکستون استودیو

در این بخش برخی از انواع عکاسی تبلیغاتی از محصولات مختلف که شما می توانید به آتلیه عکاسی تبلیغاتی اکستون سفارش دهید و شگفتی هنر تبلیغات را به چشم خود و برای محصول خود ببینید، با هم بررسی می کنیم.

عکاسی تبلیغاتی غذا

این سال ها عکاسی تبلیغاتی غذا به خصوص با رونق گرفتن هر چه بیشتر پلتفرم هایی مانند اسنپ فود و البته پیج های غذای اینستاگرامی، بسیار پررنگ تر از قبل مورد توجه قرار می گیرد. همه ما حین سفارش غذا مطمئنا میلی به انتخاب از منوی رستورانی که عکسی از غذای خود قرار نداده نخواهیم داشت.
هرچند که جزییات المان های به کار رفته در غذایش را ذکر کرده باشد و همه چیز را نوشته باشد. همچنین بین انتخاب غذا از رستوران هایی که عکس از یک پرس چلو کباب در ظرفی آلومینیومی با پوستۀ کرۀ آب شده روی آن را در طبق اخلاص گذاشته اند، با رستورانی که به شکلی جذاب و اشتها برانگیز از همان یک پرس چلو کباب با دورچین های جذاب، ظرف زیبا، فضا و نوری متناسب عکس گذاشته اند، به هیچ وجه مردد نخواهیم ماند و انتخابمان دومی خواهد بود.

عکاسی تبلیغاتی از غذا

یکی از تخصص های اکستون، عکاسی تبلیغاتی از غذا یا همان عکاسی تبلیغاتی رستورانی است. با ما غذاهای شما خوشمزه تر و اشتهابرانگیزتر دیده می شوند و تماس ها و سفارش های­تان سر به فلک می کشند.

عکاسی تبلیغاتی از مواد غذایی به جز غذاهای رستورانی هم بسیار موثر عمل می کند. انواع نوشیدنی ها، خوراکی ها و حتی میوه را با یک عکس تبلیغاتی حرفه ای می توانید به نحوی خوردنی و اشتها برانگیز به نمایش بگذارید که مخاطب تشنۀ خرید آن بشود.
شما هم آن عکس تبلیغاتی از کیک را دیده اید که خیلی بد با شال بنفشی که هیچ ربطی به آن ندارد چند بسته کیک را داخل سبد گذاشته اند؟ از این کارها نکنید!

عکاسی تبلیغاتی از ادکلن

عکاسی تبلیغاتی از ادکلن باید به نحوی باشد که ببیننده انگار بوی خوش آن ادکلن را از پس تصویر حس می کند.
اگر قرار است عطر خنکی تبلیغ شود باید این خنکی و البته کلاس رایحه به هنرمندانه ترین شکل ممکن به تصویر درآید.
یک عطر تلخ مردانه قطعا جذاب تر دیده می شود اگر یک مانکن آقای شیک پوشِ کت و شلواری که در حال پاشش ادکلن روی گردنش است را به تصویر بکشیم درحالی که ذرات در حال اسپری شدن با وضوح در تصویر خودنمایی می کنند.
خلاقیت، تنوع و رساندن هرچه واضح تر ماهیت عطرها، از هنرهای عکاسی تبلیغاتی ادکلن در اکستون استودیو است.

عکاسی تبلیغاتی از جواهرات

عکاسی تبلیغاتی از طلا و جواهرات بسیار ظرافت و دقت می خواهد. فقط قرار دادن جواهرات بر روی یک برگ سبز کارساز نیست. برخی جواهرات به خودی خود و به تنهایی زیبا تر نشان می دهند و برخی باید بر روی دست، گوش و گردنِ مدل خودنمایی کنند.

عکاسی صنعتی از جواهرات یکی از گران ترین و البته خاص ترین انواع عکاسی صنعتی است. مرز باریکی میان عکس تبلیغاتی از طلا و عکاسی صنعتی از طلا وجود دارد و باز هم تمایز آن در نوع مخاطبی است که قرار است بر رویش تاثیر گذاشته شود.
نشان دادن درخشش، رنگ ها، طراحی خاص و و تناسب جواهر با لباس و حتی رنگ چشم و آرایش مدل ما، می تواند از هنرهای عکاسی تبلیغاتی حوزه جواهرات باشد.

عکاسی تبلیغاتی از ظروف

ظروف وقتی به خوبی به چشم می آیند که دقیقا برای آن چیزی که ساخته شده اند به کار گرفته شوند؛ یعنی با قرارگیری خوردنی ها، گل ها و … در آنها.
عکاسی تبلیغاتی از ظروف به شکل حرفه ای و ترغیب کننده یعنی به نحوی که در مخاطب ایجاد نیاز برای داشتن آن ظرف خاص ایجاد شود، از هنرهایی است که از عکاسان حرفه ای آتلیه تبلیغاتی اکستون می توانید انتظارش را داشته باشید.

عکاسی تبلیغاتی از فرش

عکاسی تبلیغاتی از فرش را با انداختن عکس از فرش اشتباه نگیرید!
نمایش صحیح فرش و زیبایی آن و این اصل که مخاطب دلش بخواهد این فرش کف هالِ خانه خودش پهن شود، بسته به این دارد که عکس تبلیغاتی از فرش به چه شکل، در کدام محیط و با کدام زاویه انداخته شود. تناسب رنگ و طرح فرش با سایر المان های محیط تاثیر مستقیم بر قصد خرید مخاطب شما دارد.

عکاسی تبلیغاتی از لباس

عکاسی تبلیغاتی از لباس شاید بیش از انواع محصولات دیگر دیده شده و پذیرفته شده باشد. حتما آنلاین شاپ های زیادی را دیده اید که چه با استفاده از مانکن زنده و یا مانکن غیر زنده و چه بدون مانکن و تنها با قرار دادن لباس روی رخت آویز و یا سطحی خاص از لباس هایشان عکس تهیه کرده باشند.
همه این ها چه در عکاسی تبلیغاتی از لباس زنانه و چه مردانه، خوب است و میتواند جذاب و تاثیر گذار باشد؛ اگر به شکل حرفه ای عکاسی تبلیغاتی صورت گرفته باشد.
ما با هر سلیقه، شکل و حالتی که شما بخواهید عکاسی تبلیغاتی از لباس را برایتان انجام می دهیم. حتی اگر محصول شما جوراب باشد ما برای نمایش هرچه جذاب ترش دنیایی از ایده های خوب داریم.

عکاسی تبلیغاتی از کیف

عکاسی تبلیغاتی از کیف به عنوان یکی از اکسسوری های کاربردی می تواند خیلی موثر باشد. برای رضای خدا کیف را همین طوری داخل ویترین قرار ندهید و چلیک عکس بیندازید. خانمی که عکس کیف های شما را می بیند باید بتواند آن را در دستش تصور کند و دلش بخواهد خریداری اش کند.

چرا اکستون استدیو را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنم؟

0 کیفیت بالای خدمات عکاسی

به احتمال زیاد با مشاهده نمونه کارها تا اینجای کار به کیفیت بالای خدمات عکاسی تبلیغاتی اکستون، جذابیت، خلاقیت و حرفه ای بودن کار این آتلیه عکاسی تبلیغاتی پی برده اید. پس در این باره سکوت می کنیم!

0 بهره گیری از بروز ترین تجهیزات عکاسی

اگر شما حتی بدانید که یک عکس تبلیغاتی حرفه ای باید چگونه گرفته شود اما تجهیزات لازم را نداشته باشید، نتیجه چطور خواهد بود. اکستون استودیو خیالتان را بابت تهیه عکس هایتان با بروزترین تجهیزات هم راحت می کند. کار ما عکاسی حرفه ای است!

0 دسترسی از سراسر ایران

شما هر جای ایران که باشید با تدابیری که اکستونی ها می­اندیشند می توانید کار عکاسی تبلیغاتی از محصول خودتان را به ما بسپارید. حضور تیم عکاسی در محل شما، ارسال محصول توسط شما به آتلیه و … می تواند کارها را برای تان هر چه ساده تر کند.

0 بهینه ترین تعرفه عکاسی تبلیغاتی

هزینه عکاسی تبلیغاتی قطعا دغدغه مهمی خواهد بود به خصوص اگر در ابتدای کار و بیزینس خودتان باشید. قیمت عکاسی تبلیغاتی در اکستون به نسبت کیفیت خدمات، شما را شگفت زده خواهد کرد.

سوالات متداول شما در زمینه عکاسی تبلیغاتی

  • اصلا چرا عکاسی تبلیغاتی ؟

    عکاسی تبلیغاتی مانند شاهرگ حیاتی کسب و کارهایی است که باید به خوبی توسط مخاطب و مشتری دیده شوند. اصلا فکرش را هم نکنید که بدون عکس های خوب در دنیای مدیا بتوانید گوی سبقت را از رقیبان خودتان بربایید.

  • بهترین آتلیه عکاسی تبلیغاتی در تهران کجاست؟
    یکی از بهترین انتخاب ها برای آتلیه عکاسی تبلیغاتی با توجه به حرفه ای بودن تیم، کیفیت بالای کار و هزینه مناسب عکاسی در تهران، قطعا اکستون استودیو خواهد بود.

  • هزینه عکاسی تبلیغاتی در اکستون چقدر است؟
    هزینه عکاسی تبلیغاتی با توجه به نوع محصول شما، محل عکس برداری و سایر فاکتورها، متغیر خواهد بود. شما برای اطلاع از هزینه در سریع ترین زمان ممکن، می توانید با ما تماس بگیرید.

  • چطور می توانم سفارش عکس تبلیغاتی در سایت اکستون بدهم؟
    نوع محصول و هدف خودتان برای عکاسی تبلیغاتی و همچنین پلتفرمی که آنلاین شاپ شما در آن قرار دارد را برای ما مشخص کنید، هزینه ها را به شما می گوییم. بعد از توافق شروع به کار خواهیم کرد.

 برای ثبت سفارش هرچه سریعتر عکاسی تبلیغاتی می توانید با کارشناسان ما هم از طریق واتس اپ و هم بصورت تلفنی در ارتباط باشید.